קול קורא לכנס תשרי השנתי ה-4 של פורום בתי קהילה בנושא: "אלוהים שלי רציתי שתדע"

הכנס יתקיים במכללה האקדמית עמק יזרעאל ב 15 בספטמבר 2011 בשעות אחר הצהריים והערב.

פורום בתי קהילה, הסוכנות היהודית והחברה למתנסים מזמינים אתכם להיענות לקול קורא.

נושאים לדיון לדוגמא:

  • אלוהים שלי
  • שיחות עם אלוהים
  • התפילה שלי
  • בצלם ברא אותי
  • אלוהים ישמור
  • עשרת ימי תשובה
  • אין לי אולהים.. וכו'
  • מקומו של אלוהים בתפילה החדשה
  • אלוהים זה לא הוא זו היא.
  • אלוהים בשרשרת הדורות
  • אתם גם מוזמנים/ות, לשלוח הצעות ללימוד/סדנא בנושא הקרוב לליבכם/ן.

את ההצעות יש להגיש עד 25.7.11

למידע נוסף וטופס הגשת הצעה

להשאיר תגובה

