אהוד מנור – שבת של חסדים – בית קהילה קהלית שבת מזרע

מכנס תשרי תש"ע בתי קהילה

ימי החול כמו רוח ממהרת,
עפים לשום מקום
בין לילה ובין יום
ואז פתאום אני
נעור עם שמש חייכני
ומשק כנפיים בכרים
רק בשבת אני שומע ציפורים.

שבת, שבת,
עברי לאט, לאט
אני עוד ילד קט
אם רק אספור חגים ושבתות.
שבת, שבת,
שבת של חסדים
שבת של ילדים
שבת של השעות הכי יפות.

עיני רואות רק פעם בשבוע
עיוור צבעים בקרב
יום אלף עד יום וו.
ואז, פתאום אני
נולד על דשא ריחני
הפרחים קרובים ונוצצים
רק בשבת אני רואה את העצים.

שבת, שבת…

ראשון, שני, שלישי – ימים בלוח
אפילו יום שישי
איננו יום אישי,
ואז, פתאום אני
עם מי שאהבה נפשי
וחושי שבים אלי כולם
רק בשבת אני אוהב את העולם.

שבת, שבת…

3 תגובות

  1. אשמח לדעת מי הלחין את השיר המקסים הזה –
    שבת של חסדים.
    תודה.

  2. הלחין : נחום הימן.
    אשמח לשיתוף פעולה.
    קובי

    • שלום קובי,
      תודה על המידע.
      גם אני התחלתי מיזם חדש במקום מגורי – קבלת שבת משפחתית עם שירה בציבור. המפגש הראשון היה בשבוע שעבר והאוירה היתה קסומה! התיכנון לקיים קבלת שבת אחת לחודש. מקווה שזה יתפוס…
      לצפיה בסרטון כתוב ביטיוב קבלת שב ושירה בציבור…
      גם אני אשמח לשיתוף פעולה,
      תחיה

להשאיר תגובה

